حلقه
ازدواج

وقتی با یک نفر ازدواج می‌کنیم تمام عادات و رفتار های آن شخص خواه ناخواه در زندگی ما نیز اثر می‌کند و آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.به طبع شما هیچ وقت کسی را پیدا نخواهید کرد که در طی زندگی با او به مشکل نخورید زیرا هر کدام از شما در خانواده متفاوتی زندگی کرده اید و داشتن اختلافات عقیده ای طبیعی است.

اما اگر این بحث ها و تنش ها ناشی از اختلافات از حد تحمل ما خارج شوند ،لذت زندگی مشترک از ما سلب می‌شود و مدام مجبور به تحمل کردن طرف مقابل می‌شویم.

پس باید قبل از ازدواج سعی کنیم انتخابی آگاهانه داشته باشیم.البته انتخاب آگاهانه به این معنی نیست که شما در زندگی با آن فرد هیچ گونه مشکلی نداشته باشید. بلکه قصد ما این است که از زندگی با او خسته نشوید. چون همه افراد کاستی هایی در خود دارند حتی خود شما چنین کاستی هایی در وجودتان دارید. اگر همیشه بخواهید فرد مقابلتان را تحمل کنید. و بدون میل و رغبت شخصی تان به ساز او برقصید.شاید گاهی در میان روزمرگی هایتان احساس کنید دیگر آن شخص قبلی نیستید و دلتان برای خود قبلی تان تنگ شود.این یعنی زندگی مشترکی که دارید نه تنها باعث پیشرفت و بهتر شدن زندگی شمانشده بلکه کیفیت آن را نیز پایین آورده.

چگونه بعد از ازدواج عاشق بمانیم؟

به دلایل زیادی ممکن است کیفیت رابطه شما بعد از از دواج پایین بیاید و با همسرتان به مشکل بخورید.که علت آن اکثراً به عدم درک متقابل برمی‌گرد.از آن جایی که لیوم بانو تنها یک اپلیکیشن مدیریت پریود و یا اپلیکیشن مدیریت قاعدگی و بارداری نیست لذا به کمک ابزار هایی مانند همیار عشق لیوم بانو می‌توانید شریک زندگی تان را از حال شما با خبر کند و نشانه های قاعدگی،تاریخ دوره ها و حتی رویداد های روزانه تان را با اور در میان بگذارد.

سعی کنید برای انتخاب همسرتان معیار هایی که در ادامه بحث می‌کنیم را زیر نظر بگیرید، زیرا اکثر آن ها از دسته خصوصیاتی هستند که به مرور اصلاح نمی‌شوند و تا حد زیادی غیر قابل تغییر هستند.

بهتر است قبل از ازدواج همیشه از یک مشاور کمک بگیرید مشاوران لیوم بانو با آگاهی کامل شمارا در این راستا راهنمایی می‌‎کنند.

مشاورین لیوم بانو

با مردان بد دهن و عصبی ازدواج نکنید

همه ما گاهی در زندگی ناراحت و عصبی می‌شویم.حتی ممکن است ،پرخاشگری بکنیم. اما اگر شما با کسی زندگی کنید که در مواقع عصبانیت به شما و شخصیتت تان توهین کند،مدام شمارا مقصر همه چیز بداند ،زیر بار مشکلات و عیب های خود نرود،با هر مشکل کوچکی از کوره در برود و…

تحمل کردن زندگی را برای شما سخت و سخت تر می‌کند. و حتی ممکن است افسرده،گوشه گیر و مضطرب شوید .شاید با خود بگویید این مشکلات به مرور درست می‌شوند. اما بد دهنی و بدخلقی بیش از حد شاید به مرور و با زحمات و از خود گذشتگی های زیادی که در آینده می‌کنید کمتر شود اما به طور کامل از بین نمی‌رود ،زیرا این رفتار ها ریشه در کودکی فرد دارند.

کسی که بیش از حد به شغلش وابسته است

استقلال مالی و فکری از بهترین خصیصه هایی است که یک نفر می‌‌تواند داشته باشد. شخصی که خودش کار و تلاش می‌کند تا زندگی خوبی داشته باشد،بسیار هم مناسب است. اما کسی که به غیر از کارش به هیچ چیز فکر نمی‌کند .و زندگی او یک بعد دارد ،قطعا نمی‌تواند شریک عاطفی و احساسی خوبی برای ما باشد.

تصور کنید هر بار که با همسرتان صحبت می‌کنید در حالی که به شدت سرگرم کارش است سر تکان می‌دهد و می‌گوید هر طور دوست داری، به طبع در این حالت ممکن است  احساس کنید حتی حرف هایتان را نشنیده است.

یا بعد از این اتفاقات احساس بی اهمیتی و بی ارزشی نیز بکنید.در واقع شما مقصر این اتفاق نیستید و این سبک زندگی همسرتان است.

سعی کنید اگر با چنین شخصی روبرو شدید با مشاوره ، بالا بردن اطلاعات و .. به تغییر کردن او کمک کنید. و اگر تلاش هایتان بی‌ثمر واقع شد بهتر است با خودتان کنار بیایید که آیا با چنین شخصیتی می‌توانید کنار بیایید یا نه.

با این افراد ازدواج نکنید
با این افراد ازدواج نکنید

با پسری که بیش از حد وابسته به خانواده است ازدواج نکنید

این که در مسائل تا حدی از خانواده مشورت بگیریم می‌تواند مفید نیز باشد،زیرا آن ها از تجربیات بیشتری نسبت ب ما برخوردارند.اما به شرطی که نظر نهایی تصمیم شماو همسرتان باشد. زیرا شما از لحظه ای که زندگی را شروع می‌کنید یک زندگی جدید تشکیل داده اید و خودتان یک خانواده هستید. اگر قرار باشد هر اتفاقی که در خانه می‌افتد را شما یا همسرتان به بقیه گزارش کنید و تمام تصمیماتتان مبنی بر نظر آن ها باشد. استقلال خانواده شما آسیب می‌بیند. و در مسائل خانوادگی تان دچار مشکل می‌شوید.فراموش نکنید وابستگی بیش از حد احساس مسئولیت پذیری و شروع زندگی جدید را از شما سلب می‌کند.

با کسی که نسبت به شما حس مالکیت دارد ازدواج نکنید

مردانی که بیش از حد شما را از آن خود می‌دانند. همیشه به جای شما تصمیم می‌گیرند بدون این که نظر شما را بدانند. برای پیشنهاداتتان ارزش قائل نمی‌شوند.همه تلاش‌شان را می‌کنند تا شما کمتر دیده شوید. و یا حتی می‌توانند مانع پیشرفت تان بشوند.

اکثر این افراد نمی‌گذارند شما سرکار بروید ، در اجتماع حاضر شویدو بسیاری از فعالیت های شمارا محدود می‌کنند. در چنین شرایطی امکان پیشرفت فردی شما کم و کم تر می‌شود. و ممکن است گوشه گیر و منزوی شوید.

برای دانلود اپلیکیشن لیوم بانو و استفاده از مطالب،تقویم قاعدگی وخدمات کاربردی و متنوع دیگر اینجا کلیک کنید