چگونه یک زن جذاب باشیم
راز جذابیت زنان

تا امروز شاید این تیترها را زیاد دیده باشید. و حتی خودتان هم همواره دنبال این باشید که به چشم مردان جذاب بیایید، اگر جذابیت را در رنگ مو، چشم و شاید قد و هیکل می‌بینید، پیشنهاد می‌کنم حتما این مقاله را بخوانید چون راز جذب مردان چیز دیگری است که تا امروز به آن توجه نکرده‌اید.

در این مقاله به شما می‌گوییم که چگونه از همیشه جذاب تر باشید. پس درادامه با ما همراه باشید.

مهربان باشید                                                                                                            

مهربانی مطلوب جهانی است. همانطور که شما به دنبال یک شریک مهربان هستید. مردان نیز دنبال شخصیتی با چنین شخصیتی هستند. مهربانی در رابطه باعث گرایش به همکاری، علاقه به روابط طولانی مدت و داشتن حس خوب در رابطه می‌شود. اما در این مهربانی نباید آنقدر افراط داشته باشید که حس کنید رابطه شما سراسر از محبت یک طرفه است همه چیز در یک رابطه سالم متعادل است .اما این به این معنی نیست که با اندک محبتی که در رابطه می‌کنید انتظار داشته باشیدعیناً و فوراً این محبت برگردد. زیرا هر کس به نحوی خاص و در زمانی خاص علاقه و محبت خود را نشان می‌دهد.

چگونه یک زن جذاب باشیم
راز جذابیت زنان

اهمیت دادن به خود همراه با اعتماد به نفس در یک رابطه را فراموش نکنید

قرار نیست ظاهر بی‌عیب و نقصی داشته باشید. اما همیشه اعتماد به نفس داشته باشید، خودتان را دوست داشته باشید .تیپ و ظاهر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اگر به خاطر طرف مقابلتان دست از اهمیت دادن به خود بردارید.و همه توجه خود را معطوف او کنید پس از مدتی حس خوبی از رابطه نمی‌گیرید. چون خود واقعی‌تان نبوده‌اید. و این یک رابطه سالم نیست. فراموش نکنید نیاز نیست برای جذابیت آرایش های خاص یا لباس های عجیب را انتخاب کنید. لباسی تمیز و خوشبو و در صورت تمایل یک آرایش ساده و مختصر می‌تواند جذاتبیت تان را چند برابر کند. سعی کنید پولی را که صرف لوازم آرایشی می‌کنید.برای نگهداری و حفاظت از پوست و موی خود هزینه کنید و اگر هم از لوازم آرایش استفاده می‌کنید نوع مرغوب و اصل آن را خریداری کنید.

یادتان نرود هزینه‌ای که برای سلامت و رسیدگی به خود می‌کنید هرگز اضافی نیست، چون هیچ چیز از شما مهمتر نیست.

برای جذاب بودن صداقت را در هر شرایطی فراموش نکنید

پنهان کردن چیزی که ممکن است بعدها لو برود نه تنها به پایداری رابطه شما کمک نمی‌کند. بلکه شما را از چشم طرف مقابل می‌اندازد. کسی که واقعا شما را دوست داشته باشد .جذب شخصیتتان می‌شود و حتی از شما به خاطر صداقتتان سپاسگذار است.

بیشتر از اینکه به زیبایی ظاهری خود اهمیت دهید شخصیتی مثبت داشته باشید.

طبق یک آزمایش روانشناسی در دانشگاه وست مینستر در انگلستان مردان بیشتر از اینکه به ظاهر توجه کنند. به شخصیت شما توجه می‌کنند .آن‌ها طالب شخصیت مثبت هستند.تا ظاهر جذاب و همه انسان‌ها همواره به دنبال این هستند با افرادی معاشرت کنند که از نظر روحی از آن‌ها آرامش بگیرند و رفتارهای مثبت مثل صداقت و وفاداری و مهربانی در آن‌ها بیشتر باشد.

مردان امروزی به زنانی که اعتماد به نفس دارند و ترسو و ضعیف نیستند، علاقه‌مند بیشتری نشان می‌دهند. پس سعی کنید به خود افتخار کنید و خود را دوست داشته باشید تا اعتماد به نفستان بالا برود، قرار نیست حتما ظاهر و زیبایی خاصی داشته باشید همینکه به خود اهمیت دهید، از خود راضی باشید و از روبه‌رو شدن با چیزی نترسید در نظر آن‌ها زیبا جلوه می‌کنید.

به شوخی‌های همسرتان اهمیت دهید.

با شوخی‌های او همراه شوید. اگر دائما به همسرتان سرکوفت بزنید حس خوبی نمی‌گیرد. لازم نیست اگر خودتان شخصیت شوخی ندارید همش خود را مجبور به گفتن جوک کنید و خود را به نحوی آزار دهید همینکه خود همیشگی‌تان باشید کافی است. مردان طالب آن هستند که از شوخی هایشان تقدیر کنید و  این حس به آن‌ها القا شود که با آن‌ها لحظاتی شاد بوده‌اید و باعث خنده شما شده‌اند. پس سعی کنید حس شادی ناشی از شوخ طبعی‌شان را در آن‌ها بروز دهید.

اگر به دنبال داشتن یک رابطه خوب هستید بهترین گزینه مشاوره است.

برای دانلود اپلیکیشن لیوم و بهره مندی از بهترین مشاوران اینجارا کلیک کنید.

برای شریک زندگیتان احترام قائل شوید تا جذاب باشید.

همه انسان‌ها به احترام و توجه نیاز دارند، سعی کنید تا حد ممکن احترام همسر خود را داشته باشید .و نگذارید خشم‌های زودگذر حرمت‌های میان شما را از بین ببرد و به رابطه شما آسیب بزند. توجه کنید اگر طالب این هستید که احترام و توجه ببینید باید خودتان هم احترام بگذارید.

خوب است آموخته‌هایمان را با تمرین در رابطه عملی کنیم. و صرفا خواندن نباشد. کمی یکدیگر، نیازهایمان و تفاوت هایمان را درک کنیم، به خود و طرف مقابلمان اهمیت دهیم و زندگی را خیلی سخت نگیریم. به هر حال فرصت زندگی آنقدرها نیست که همیشه در حال کشمکش‌های فکری و احساسی در روابطمان باشیم.

کلام پایانی

فراموش نکنید همه اخلاق خوب و بد دارند و فقط این شما نیستید که در یک رابطه باید خود را اصلاح کنید رابطه ای درست و صحیح است که هر دو به کمک هم خود را اصلاح کنید و از آن لذت ببرید.